Carburanti: Managerii se uita la calitate mai mult decat la pret
10-Nov-2011 by *** (invitat special pe blog)
Tags: Carburanti: Managerii se uita la calitate mai mult decat la pret, cercetari de marketing, Rentrop&Straton
---
Doar 31,4% din managerii care folosesc carburantii in activitatea economica a companiei au contracte de furnizare incheiate cu distribuitori de produse petroliere. Dintre acestia, 32,1% au incheiat contracte cu Petrom, 21,4% cu Rompetrol, 19,6% cu Lukoil, 10,7% cu OMV, 8,9% cu MOL, iar 1,7% s-au orientat catre alti distribuitori, locali, potrivit studiului "Consumul de carburanti in randul companiilor din Romania", realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton.
Studiul arata ca, dintre companiile care intentioneaza sa isi schimbe furnizorul de carburanti, majoritatea au optat sa se indrepte catre OMV, Petrom si Rompetrol, ca prime optiuni.
Dintre managerii care nu au incheiat contracte de achizitie a carburantilor pentru compania lor, mare parte au incarcat pana in prezent rezervoarele autovehiculelor de la Petrom, OMV, Rompetrol, Lukoil si MOL.
Majoritatea respondentilor care au incheiat contracte cu distribuitori de carburanti (74,5%) sunt multumiti de serviciile acestora. Cu toate acestea, managerii sunt nemultumiti de nivelul preturilor practicate la carburanti de catre distribuitorii cu care au incheiat contracte de achizitie (44,2% din respondenti). 10,9% din managerii respondenti s-au declarat ca fiind foarte multumiti de serviciile distribuitorilor de carburanti, pe cand 5,5% sunt foarte nemultumiti in
Citeste mai mult: Studiu Rentrop&Straton: Pe piata de carburanti, calitatea este mai importanta decat pretul... citeste aici detalii